poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Itálie - Staré alpské vojenské cesty (Touareg Club)

(14.8. - 20.8.2010)

Datum Zpráva
20.8. 9 hod. - Včerejší den jsme strávili relaxem v Monte Carlu. Dopoledne jsme byli na pláži a odpoledne si prohlídli město samotné. Neodpustili jsme si projížďku po monackém okruhu F1 a samozřejmě ani společnou fotku před Casinem. Večer jsme ještě podnikli prohlídku středověkého města Gorbi. A dnes již všichni míříme domů. Bylo to fajn, tak zase někdy příště...
18.8. 18 hod. - Dnešní dopoledne jsme strávili stokilometrovým přesunem z Francie do Itálie, kde jsme najeli na starou vojenskou Ligurskou cestu, která je dlouhá 60 km. Panorama byla úžasná. A úžasná byla i cesta. Místy tak úzká, že z jedné strany byla od nás skála jen 5 cm a z druhé strany jen 10 cm místa a pak nekonečný sráz. Ale všichni to zvládli na jedničku. Protože jsme celou trasu zvládli projet o den dříve než jsme předpokládali, přejíždíme do Monte Carla, ohřát si promrzlé kosti z té zimy.
17.8. 18.30 hod. - Tak noc v Autagne jsme "přežili" a dnes dopoledne jsme dali pěknou cestu s brodem k jezeru Lago Negra, ležícím ve výšce 2 021 m.n. Potom následoval oběd v penzionku ve 2 000 m.n.m. a sjezd do údolí. Poté jsme se vydali do Francie, kde jsme se traverzem po prachovce dostali k tunelu La Parpaillon, který leží ve výšce 2 651 m.n.m. Při sjezdu do údolí jsem o kámen udělal z boku pravé zadní kolo. Teď táboříme ve 1 468 m.n.m. a je tu příjemných 18°C. Zdraví Náča.
16.8. 17 hod. - Táboříme v opuštěné vesničce "duchů" Autagne, založené roku 1647. Jsme ve výšce 1 648 m.n.m. Je příjemných 13°C a my v závětří zříceniny připravujeme večeři. Před pár hodinami bylo hůř. Teploměr ukazoval pouhé 2°C.
15.8. 18 hod. - Odpoledne jsme dali nádhernou hřebenovku po Assiettu, ale trošku se zhoršilo počasí. Teplota spadla z 12°C na brutálních 4°C. Do toho začalo sněžit, což nás donutilo sestoupit z 2 500 m.n.m. do údolí, kde bylo příjemných 16°C. Spíme v kempu nedaleko městečka Oulx. Ráno tedy vzhůru na hřebeny.
15.8. 12 hod. - Právě obědváme u vojenské pevnosti v nadmořské výšce 2 547 m.n.m. Ráno nás ze střešních stanů vytáhlo sluníčko. Je azurové nebe a čerstvě nasněžený sníh zdobí štíty okolních hor.
14.8. 22 hod. - Právě jsme dojeli v počtu deseti Touaregů a 27 osůbek do italských – ligurských Alp. Neútulný caravan camp u města Como jsme záhy vyměnili za tábořiště v horách. Najeli jsme z Prahy 1028 km, z toho 2/3 v dešti, který přecházel kolikrát v průtrž mračen. Po dojezdu jsme vztyčili plachtu a začala seznamovací podplachetní párty.