poznávací výpravy pro SUV 4x4 expedice pro offroad vozy poznávací výpravy se zapůjčenými vozy offroad průvodce
"Off Road Guide je Váš průvodce do míst, kam byste se sami nevydali, přestože toužíte taková místa poznat. Vy a parta lidí, kterou spojuje stejný zájem, tedy netradiční poznávání cizích zemí v terénním voze, pod vedením zkušeného průvodce, to je team, který zvládne všechny překážky!"

ARCHIV EXPEDIC

Expedice na míru Transylvánie Winter Tour Saudská Arábie - DAKAR Kanada - Revelstoke Winter Tour Kostarika Gruzie Panamericana Austrálie Namibie - Botswana Ostatní destinace

KLUBOVÉ SLEVY

Telefon
Dotaz
Prosím opište kód

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Vaše e-mailová adresa bude sloužit výhradně k zasílání výše uvedených zpráv. Pokud se budete chtít odhlásit z odběru zpráv, pošlete prázdný mail na adresu jirka.ch@offroadguide.eu a do předmětu napište "ODHLASENI".

Právě jsme spustili web www.namibia-experience.com v novém kabátě !!!! Stojí za to, kouknout se alespoň na fotogalerii...

Osobnosti na našich výpravách

Jimmy´s Food

Archiv expedic

Namibie

(9.11. - 25.11.2012)

Datum Zpráva
23.11. 18:00 hod. - Dnes dopoledne jsme dojeli všichni v pořádku do Windhoeku. Navštívili jsme koželužnu, pacoči nakoupili suvenýry a zítra letí domů. Náča (já odlet 3.12.).
22.11. 16:00 hod. - Je příjemných 39°C, my vegetíme u bazénu a čekáme až se trošku ochladí a slunko klesne níž, abysme mohli nafotit poslední místo naší výpravy. Tím je Sossusvlei, tedy vyschlá řeka Tsumeb, která se rozlévá mezi rudé 100-metrové duny. Všechny posádky OK. Zdar Náča
21.11. 18:00 hod. - Tak právě jsme strávili dvoudenní dobrodružství ve 300 m vysokých dunách pouště Namib. Koncesionáři z URI nám způsobili úsměv, když nás před týdnem naháněli na telefonu, ať jim řekneme, jakým typem auta jede Mrs. Cayenne Porsche :-). Nikoho nenapadlo, že by jel někdo s Cayennem do dun :-). V dunách to byla jako vždy paráda! Užili jsme si nejen offroad, ale i příjemný večer u ohně. Dnešní dojezd k Atlantiku byl třešničkou na dortu. Zdar Náča a Áňa
18.11. 10:00 hod. - Včera jsme měli přesun 350 km jižním směrem. Cestou jsme navštívili zkamenělý les - tedy fosílie stromů starých miliony let. A skončili jsme v Twyfellfontein, kde jsme dnes navštívili skalní malby kmene Damara. Teď míříme přes White Lady na pobřeží, do Walvis Bay. Zdar Náča
17.11. 10:00 hod. - Tak jsme v Hoanib River strávili včera celý den a noc. Viděli jsme desítky pouštních slonů, žiraf, přímorožců, antilop a babunů. Dnes ráno jsme jeli po stopě tří lvů - mamky a dvou mladých, ale asi po 2 km se ztratili v houští. Ale byli s námi v bushi, kde jsme spali. Všichni OK. Zdar Náča
16.11. 9:00 hod. - Tak zas na signálu. Včera ráno jsme na Epupa Falls navštívili vesnici Himbů, kde jsme pořídili destíky zajímavých záběrů. Odpoledne jsme se přesunuli k termálním pramenům Onkongo, kde jsme se koupali v přírodním jezírku. Mělo příjemných 25°C, venku bylo 43°C. Strávili jsme zde příjemný podvečer. Nyní se přesunujeme do HOANIB RIVER, kde budeme pozorovat pouštní slony. Zdar Náča
14.11. 18:00 hod. - Táboříme na břehu řeky KUNENE, která je přírodní hranicí mezi Angolou a Namibií. Řeka je plná nejen krokodýlů (jeden asi 4 m manekýn leží na druhém břehu), ale mimořádně i vody, tak tečou vodopády EPUPA Falls naplno. Dnes máme za sebou 688 km přesun a teď vegetíme pod palmami, je 33°C. Zdar Náča
13.11. 19:00 hod. - Právě sedíme při západu slunce u napajedla a pozorujeme zvěř. Včera večer jsme dojeli do NP Etosha a přenocovali jsme v lodge Narmutoni. Dnes jsme strávili celý den lovem beze zbraní, tedy snahou ulovit co nejlepší fotozáběr. Viděli jsme: 5 lvů, nosorožce, slony, žirafy, zebry, pakoně a antilopy. Náča
13.11. 9:00 hod. - Včera podvečer jsme dojeli do NP Etosha, kde jsme přenocovali v Namutoni. Dnes nás čeká celý den lov beze zbraní, tedy soutěž o to, kdo uloví nejlepší záběr. Všechny posádky OK. Zdar Náča
12.11. 14:30 hod. - Tak zase na signálu. Časovou ztrátu z prvního dne, způsobenou nepřipraveností aut v půjčovně KEA, jsme doháněli další dva dny. Druhý den jsme dojeli do Bushlandu, tam jsme si vyfotili 6 tisíc let starý baobab a navštívili vesnici Křováků, kde jsme měli možnost poznat tradiční způsob jejich života. V podvečer jsme zatábořili v jižním kempu NP Khaudum. Ráno jsme vyrazili cestou s hlubokými kolejemi vyjetými v písku na sever. Cestou jsme viděli desítky slonů. Někteří byli jen 15 metrů od aut. V poslední třetině se mi začala hřát aut. převodovka, tak jsme museli po 5 km vždy udělat na 15 min. pauzu. Abych nezdržoval skupinu, předal jsem velení mému "černému bratrovi" a Jardovi z Adventury. Ti dovedli skupinu do 160 km vzdáleného kempu, ležícího na řece Kavango. Já zůstal v bushi. Náča
9.11. 17:00 hod. - Včera podvečer přiletěla skupina 13 Čechů poznat krásy Namibie. Dnešní dopoledne jsme strávili přebíráním vozů a nákupem zásob na naší cestu. Vyrazili jsme až kolem 15. hodiny směr Bushland. Máme před sebou 300 km. Za všechny zdraví NÁČA